Yritysilmeen suunnittelu2020-08-24T12:18:26+03:00

Brändin tunnelma ja tyyli

Yritysilmeen
suunnittelu

Brändäys - Yritysilmeen suunnittelussa otetaan huomioon kokonaisvaltaisest yrityksen visuaalinen ilme kaikkialla missä se näkyy

“Parasta jälkeä IKINÄ”

Markku Tikkamäki
Liukuovi Center

Yritysilme joka puhuttelee

Yritysilmeen suunnittelussa logoa voidaan pitää ilmeen perustana, mutta logosuunnittelun lisäksi menestyville yrityksille suunnitellaan myös tunnusomainen kirjasintyyli, niin digimaailmaan kuin printiinkin. Nämä yritykset tunnistetaan huolellisesti suunnitellusta kokonaisilmeestä, kuvamaailmasta ja tunnusväreistä > Brändäys

Suunnittelemme yrityksellesi yritysilmeen, joka puhuttelee ja jolla yrityksesi erottuu edukseen.
Luodaan yrityksellesi identiteetti, joka viestii toivottua tunnelmaa ja pohjautuu ydinsanomaan.

Yritysilmeen suunnittelu käsittää:

• Logon suunnittelu
• Värimaailma
• Typografia
• Kuvamaailma
• Graafiset elementit

“Olemme olleet tyytyväisiä saamaamme palveluun. Laatu on vastannut hyvin odotuksiamme ja hinta-laatusuhde toimii hyvin.”

Mikko Finne
Asuntoneuvoja

Yritysilmeen suunnittelu

Näin suunnittelu etenee

aloitus

Tutkimus ja kartoitus

Ilmeen suunnittelun perusta on perinpohjainen tutustuminen yrityksesi toimialaan, kohderyhmään ja kilpailijakenttään. Vastauksesi kysymyksiimme auttavat meidät yritysilmeen suunnittelussa alkuun. Suunnittelussa huomioimme erityistoiveesi.  Seuraamme myös tiiviisti alan trendejä tavoitteenamme suunnitella yrityksellesi ilme, joka huomataan ja joka kestää myös aikaa.

Tunnelman, värimaailman ja logon suunnittelu

Yritysilmeen Väripaletti + design

Aloitamme varsinaisen ilmeen suunnittelun moodboardilla. Kuvien kerääminen on oiva ja tehokas tapa hakea tunnelmaa ja tyyliä, jonka yrityksesi haluaa kohderyhmälleen viestiä. Moodboard on oiva työkalu työn tilaajan ja suunnittelijan väliseen työskentelyyn. Sen avulla toivottu tyyli saavutetaan 100%. Moodboardin yhteydessä muotoutuu myös päävärien paletti.

Suunnittelupöydällä logosta syntyy useita kymmeniä eri vaihtoehtoja, kunnes helmet alkavat hioutua. Näistä esittelemme asiakkaalle n. 3-5 parasta.

Kommentointi  ja  kehitystyö

Yritysilmeen kehitys + viimeistely

Kehitysvaiheessa asiakaalla on mahdollisuus osallistua suunnitteluun ja kertoa mahdollisia toiveita. Jatkoon logoista valitaan yksi, josta lähdetään hiomaan lopullista timanttia. Usein logo menee maaliin jo ensimmäisellä kierroksella. Valmiista logosta luovutamme asiakkaalle versiot eri käyttötarkoituksiin sähköiseen sekä printtimaailmaan.

Suomen mukavin digitoimisto

0%
Tyytyväiset asiakkaat
0%
Tukipalvelu (rajaton)
0%
Laatutakuu
Go to Top