tuloksellista markkinointia

Verkkostrategia

Suunnittelumme pohjautuu älykkääseen ja tehokkaaseen strategiaan

verkkostrategia
Parannamme yrityksesi menestymisen
mahdollisuuksia digitaalisessa maailmassa.
Digitoimisto_digimanager

Tavoitteet

Määritellään yhdessä tavoitteet. Ne antavat selkeän suunnan tekemiseen. Haluatko esimerkiksi lisätä myyntiä?

Digitoimisto_digimanager

Asiakasymmärrys

Asiakkaat ovat avaimesi menestykseen. Kohderyhmä, ostajapersoonat, asiakaspolku ja kontaktipisteet

Digitoimisto_digimanager

Erottautuminen & Brändäys

Erottautuminen kilpailijoista on ensiarvoisen tärkeää. Tavoitteena etulyöntiasema. Toiminta-ajatus, myyntivaltti ja yritysilme.

verkkosivujen suunnittelu

Miksi verkkostrategia?

Olet ehkä jo kokeillut ampua eri suuntiin verkossa ja huomannut sen olevan tuloksetonta. Strategian laatiminen helpottaa saavuttamaan liiketoimintatavoitteesi. Ensimmäinen ja tärkein askel on määritellä tavoitteet. Esim. 50 liidiä lisää viikossa.

Kuinka tämä 50 liidiä viikosssa sitten saavutetaan? Suunnittelemme mitkä toiminnot parhaiten tukevat tavoitettasi ja kuinka liiketoimintasi tarpeet saadaan täytettyä. 

“Oikeita asioita on tehty, kun myynti on kasvanut 290%”

Markku Tikkamäki
Liukuovi Center

“Oikeita asioita on tehty, kun myynti on kasvanut 290%”

Markku Tikkamäki
Liukuovi Center

Strategia vaiheet

01

Tavoitteet

Tavoitteet määrävät toiminnan. Määrittelemällä tavoitteitasi tukeva toiminta, saadaan paremmin käsitys siitä, miten liiketoimintasi tarpeet täyttyvät. Tästä muodostuu myös markkinointiin tarvittava budjetti.

02

Asiakasymmärrys

Kohderyhmäsi tunteminen ja asiakkaidesi ostokäyttäytymisen tunteminen auttaa luomaan tasapainoisemman asiakaskokemuksen verkossa. Tässä vaiheessa on hyvä astua asiakkaiden kenkiin. Milloin ja missä kohderyhmääsi kannattaa puhutella? Asiakkaasi ostokäyttäytyminen voi vaihdella Iän, sukupuolen, kiinnostuksen kohteiden tai sijainnin mukaan. Markkinoinnin ja sisällön räätälöimistä eri ryhmien tarpeisiin ja ostokäyttäytymiseen sopivaksi helpottaa ostajapersoonien määrittely. Ostajapersoonat ovat kuvitteellisia henkilöitä, jotka auttavat sinua ymmärtämään asiakkaitasi paremmin.

Määritellään ostajapersoonat, asiakaspolut  ja kontaktipisteet. Keitä asiakkaasi ovat? Mikä saa heidät kiinnostumaan tuotteesta ja kuinka he ryhtyvät etsimään tietoa tuotteesta? Ja mikä saa heidät lopulta painamaan nappia “Osta nyt”

03

Erottautuminen & Brändäys

Erottautuminen kilpailijoista vie yritystäsi vauhdikkaammin kohti tavoitteita. Mitä tarkalleen ottaen tarjoat? Mitkä ovat tuotteesi ja palvelusi edut ja ominaisuudet? Tässä vaiheessa on hyvä pohtia omaa myyntivalttia.  USP (unique selling proposition) kertoo yhdessä lauseessa tarjoamasi edut ja miten täytät asiakkaasi tarpeet sekä miten erotut kilpailijoistasi.

4.

Yritysilmeen suunnittelu

Tärkeä osa erottautumista on yrityksesi ilme. Luomme yrityksellesi ilmeen, joka viestii haluttua tunnelmaa ja pohjautuu liiketoimintasuunnitelmaan.

Yritysilmeen suunnittelu käsittää:

• Logosuunnittelu
• Värimaailma
• Typografia
• Kuvamaailma
• Graafiset elementit

Suomen luotettavin digitoimisto

0%
Tyytyväiset asiakkaat
0%
Tukipalvelu (rajaton)
0%
Laatutakuu

Viemme yrityksesi kasvun polulle, ota yhteyttä

Käsittelemme toimittamasi henkilötiedot tietosuojakäytäntömme mukaisesti.