Rohkea ja ainutlaatuinen
Brändäys
vangitse huomio ja nauti tuloksista
Olemme luova digitoimisto, joka muovaa brändejä rohkealla otteella. Timanttisella näkemyksellämme luomme brändin, joka puhuttelee kohdeyleisöäsi ja jättää kilpailijat varjoonsa. Käydään yhdessä tarpeesi läpi. Varaa aika konsultaatioon tai jätä tarjouspyyntö.
”Parasta jälkeä IKINÄ”
BRÄNDIN YDIN
Brändin identiteetti
Ensin on hyvä pohtia strategiaa ja tehdä brändäyssuunnitelma. Perehdymme yritykseen ja sen kulttuuriin sekä persoonallisuuden piirteisiin. Tutustutaan kohdeyleisöön ja kilpailijakenttään. Määritellään, miksi yritys on olemassa, mitä se haluaa saavuttaa ja miten se aikoo erottua kilpailijoistaan.
Brändin ydin rakentuu:
• Missio, arvot ja visio
• Asiakaspersoonat
• Pääviestit, USP, arvolupaus
BRÄNDIN ILME
Brändin visuaalinen identiteetti
Brändäyksen seuraavassa vaiheessa luodaan yrityksellesi tai tuotteellesi brändi-ilme, joka viestii haluttua tunnelmaa ja pohjautuu arvolupaukseen. Tässä vaiheessa tarvitaan graafista suunnittelua
Brändin visuaalisen ilmeen elementtejä:
• Logo
• Logoversio someen
• Värimaailma
• Typografia
• Kuvatyyli
• Graafiset elementit
• Myyntiesityspohjat
• Graafinen ohjeisto
”Yhteistyössä LOCOmoin kanssa on ollut mutkatonta viedä omaa yritystoimintaa eteenpäin ja uusille tasoille. LOCOmoin tukemana yritystoiminta on voitu ylipäätään aloittaa ja sitä kehittää.”
Tutustu brändäys-palveluihimme
Logon suunnittelu
Suunnittelemme yrityksellesi uniikin Logon jolla erotut
Yritysilmeen suunnittelu
Luodaan yrityksellesi ilme, joka viestii haluttua tunnelmaa ja pohjautuu ydinsanomaan.
Verkkosivujen suunnittelu
Verkkosivut rakentuvat näyttävästi WorPress- julkaisualustalle, asiakaymmärryksen, avainsanojen ja liiketoiminnallisten tavoitteidesi pohjalta.
WordPress vekkosivut
Woocommerce verkkokaupat
Learn Dash verkkokurssialusta
Brändäys osa-alueet
Brändääminen on prosessi, jossa luomme, kehitämme ja tarvittaessa ylläpidämme yrityksen tai tuotemerkin identiteettiä. Tämä identiteetti kattaa kaiken, mitä yritys tai tuote edustaa, mukaan lukien visuaaliset elementit, kuten logo ja värimaailma, mutta myös yrityksen arvot, ääni, viestintätapa ja asiakaskokemus. Alla muutamia keskeisiä asioita brändin rakennus prosessista: