Brändäys2019-01-06T21:12:32+00:00

Brändäys tuo kilpailuetua

Brändi-identiteetti on mittaamattoman arvokas asia liiketoimintasi menestymisen kannalta. Jos et erotu kilpailijoista tai  yrityksesi ei vakuuta potentiaalisia asiakkaita, on melko varmaa, että unohdut.

On ensiarvoisen tärkeää kertoa minkälaista laatua lupaat. Vangitse kohderyhmän mielenkiinto ja nauti tuloksista.

Suunnittelemme kauniita, erottuvia yritysilmeitä sekä verkkosivuja,  joilla avaamme ovet yrityksesi menestykselle.

LOGOSUUNNITTELU

WEB DESIGN

NÄIN PROJEKTIMME ETENEE

Brändäyksen vaiheet
Logosuunnittelu_1

TUTKIMUS / KARTOITUS

Kysymykset, haastattelu, workshop

Mitä tarkalleen ottaen tarjoat. Mitkä ovat tuotteesi ja palvelusi edut ja ominaisuudet. Perehdymme toimialaasi ja kilpailija kenttään. Määritellään yhdessä kanssasi tavoitteet, viesti sekä kohderyhmä ja ostajaprofiilit.

Logosuunnittelu_2

BRÄNDIN TUNNELMA JA GRAAFINEN ILME

Mitä fiiliksiä tuotteesi tai palvelusi kohderyhmässä herättää. Haluatko olla leikkisä, cool, moderni vai asiantunteva ja konservatiivinen?

Millaisen haluat tuotteesi tai palvelusi olevan kohderyhmällesi. Mitä ajatuksia ja tuntemuksia yrityksesi herättää kohderyhmässä. Tunnelman määrittäminen luo perustan koko liiketoiminnallesi.

Luodaan yrityksellesi ilme, joka viestii haluttua tunnelmaa ja pohjautuu ydinsanomaan. Suunnittelemme yrityksellesi Logon ja brändivärit. Määrittelemme typografian, sekä verkkoon, että printtimateriaaleihin. Suunnittelemme yrityksesi viestiä ja tunnelmaa tukevan kuvamaailman.

Logosuunnittelu_3

KANAVAT ASIAKKAIDESI TAVOITTAMISEEN

Keinot ja mediat kohderyhmän tavoittamiseen

Valitaan parhaat keinot ja kanavat kohderyhmäsi tavoittamiseen ja halutun viestin välittämiseen potentiaalisille asiakkaillesi.

Digitoimisto

Design Portfolio

Katso miten olemme ilahduttaneet asiakkaitamme

BRÄNDI-IDENTITEETTI

HELPOTA ASIAKKAAN VALINTAA

Digitalisoituvassa maailmassa Brändillä on entistä suurempi merkitys. On tärkeää kertoa minkälaista laatua lupaat. Brändin tarina ja sisältö palvelevat asiakasta helpottamalla asiakkaan valintaa. Kuluttajalle brändi ja sen arvo syntyy siitä, miten hän brändin ymmärtää, näkee ja hyväksyy.  Mitä paremmin brändi oman tarinansa kertoo visuaalisuutta myöten, sen helpommin se saavuttaa ja vakuuttaa asiakkaansa – sekä verkossa että kivijalassa.

Visuaalinen ilme – se, miltä yritys ja sen tuotteet näyttävät – on keskeinen tekijä kuluttajien mielikuvien muodostajana. Ilmeellä kerrotaan millainen yritys haluaa olla ja mitä se tavoittelee.

Ilmeen suunnittelussa taustatiedolla ja tutkimuksella on tärkeä rooli. Suunnitttelun runkona tarvitaan tietoa yrityksen nykytilanteesta, kilpailijakentästä sekä omista vahvuuksista ja heikkouksista. Kohderyhmä ja tavoitteet luovat suuntaviivat suunnittelulle.

KATTAVAAN ILMESUUNNITTELUUN SISÄLTYY

  • Tunnuksen ja logon suunnittelu
  • Graafiset elementit
  • Typografian määrittely
  • Värimaailman määrittely
  • Kuvamaailman määrittely
  • Painettu ja sähköinen lomakkeisto
  • Esityspohjien suunnittelu (esim. Powerpoint)
  • Graafinen ohjeistus

GRAAFINEN SUUNNITTELU

LOGOSUUNNITTELU

PIDÄTKÖ NÄKEMÄSTÄSI?