Graafinen suunnittelu

 Graafinen suunnittelu on intohimomme! Ota yhteyttä kun tarvitset visuaalisen ilmeen viestillesi tai työkaluja myyntitiimillesi. Suunnittelemme kauniita, erottuvia yritysilmeitä, myyntimateriaaleja sekä verkkosivuja,  joilla avaamme ovet yrityksesi menestykselle.

 Mielikuva on tärkeä osa asiakkaan valintapäätöstä. Graafinen suunnittelu antaa mahdollisuuden luoda vahvoja ja unohtumattomia mielikuvia tehokkaasti.  Anna ammattilaisen suunnitella visuaalinen ulkoasu kaikkialle, missä yrityksesi näkyy. Välitämme toivotun mielikuvan yrityksestäsi ja palveluistasi kohderyhmällesi.

Graafinen suunnittelu

MYYNTIMATERIAALIT

Myynti-tiimisi tarpeisiin

Myyntiesitysten suunnittelu ja toteutus (Powerpoint, Keynote)

Esite

Rollup

Messuständit

A-ständit

Ikkunateippaukset

Autoteippaukset

Flyerit

YRITYSILMEEN SUUNNITTELU

Erottuva ja näyttävä ilme yrityksellesi

Logosuunnittelu

Yritysilmeen suunnittelu

Kotisivujen suunnittelu /web design

Mainokset (sähköiset + printti)

Käyntikortit

Lomakkeisto

BRÄNDÄYS

LOGOSUUNNITTELU

WEB-SUUNNITTELU

graafinensuunnittelu_esite

ESITTEEN SUUNNITTELU

Graafinen suunnittelu

Esite on edelleen hyvä työkalu myyntityön tukena.  Tärkeää on, että esitteet ja materiaalit ovat linjassa brändisi kanssa ja puhuvat asiakkaan kieltä. Suunnittelelmme yrityksellesi näyttävän esitteen joka lisää asiakkaan kiinnostusta ja vahvistaa luottamusta yritystäsi kohtaan.

Esitteen suunnittelu sisältää:

  • Layoutin suunnittelu
  • Typografia
  • Leiskat
  • Korjauskierrokset
  • Taitto
  • Kuvapankkikuvat
  • Painoaineisto

NÄIN PROJEKTIMME ETENEE

Graafisen suunnittelun projektit suunnittelusta toteutukseen
Logosuunnittelu_1

BRIEF

Kysymykset, haastattelu, tavoitteet

Graafisen suunnittelun projektit  käynnistyy kattavalla briefilla. Kartoitamme mitä tarvitaan ja mitä työllä halutaan saavuttaa. Tavoitteet antavat suuntaa pienimmisäkin graafisen suunnittelun projekteissa. Esitämme listan projektin kannalta oleellisia kysymyksiä, joihin vastaamalla saamme hyvän perustan suunnittelulle ja saavutamme varmemmin toivotun lopputuloksen.

Logosuunnittelu_2

LEISKAT

Versiot asiakkaalle kommentoitavaksi

Graafisen suunnittelun projekteissa suunnittelemme ensin leiskat annetun briefin mukaan. Tapauskohtaisesti projekteissa käytetään asiakkaan omia kuvia,  kuvapankkikuvia, tai järjestetään kuvaukset. Leiskavaiheessa työtä muokataan asiakkaan kanssa toivottuun suuntaan.

Logosuunnittelu_3

VALMIS TYÖ

Viimeistely ja julkaisu

Kun graafisen suunnitelun työ on valmis, tehdään tarvittavat toimenpiteet käyttötarkoituksen mukaan. Jos tuote on tarkoitus julkaista verkossa, optimoidaan se verkkokäyttöön sopivaksi. Tai vastaavasti jos tuote menee painoon, valmistellaan siitä paino-pdf.

Digitoimisto

Design Portfolio

Katso miten olemme ilahduttaneet asiakkaitamme

BRÄNDI-IDENTITEETTI

HELPOTA ASIAKKAAN VALINTAA

Digitalisoituvassa maailmassa Brändillä on entistä suurempi merkitys. On tärkeää kertoa minkälaista laatua lupaat. Brändin tarina ja sisältö palvelevat asiakasta helpottamalla asiakkaan valintaa. Kuluttajalle brändi ja sen arvo syntyy siitä, miten hän brändin ymmärtää, näkee ja hyväksyy.  Mitä paremmin brändi oman tarinansa kertoo visuaalisuutta myöten, sen helpommin se saavuttaa ja vakuuttaa asiakkaansa – sekä verkossa että kivijalassa.

Visuaalinen ilme – se, miltä yritys ja sen tuotteet näyttävät – on keskeinen tekijä kuluttajien mielikuvien muodostajana. Ilmeellä kerrotaan millainen yritys haluaa olla ja mitä se tavoittelee.

Ilmeen suunnittelussa taustatiedolla ja tutkimuksella on tärkeä rooli. Suunnitttelun runkona tarvitaan tietoa yrityksen nykytilanteesta, kilpailijakentästä sekä omista vahvuuksista ja heikkouksista. Kohderyhmä ja tavoitteet luovat suuntaviivat suunnittelulle.

KATTAVAAN ILMESUUNNITTELUUN SISÄLTYY

  • Tunnuksen ja logon suunnittelu
  • Graafiset elementit
  • Typografian määrittely
  • Värimaailman määrittely
  • Kuvamaailman määrittely
  • Painettu ja sähköinen lomakkeisto
  • Esityspohjien suunnittelu (esim. Powerpoint)
  • Graafinen ohjeistus

GRAAFINEN SUUNNITTELU

LOGOSUUNNITTELU

PIDÄTKÖ NÄKEMÄSTÄSI?