Laskeutumissivut 2017-11-09T12:54:31+00:00

LOCOMOI VERKKOSIVUT

LASKEUTUMISSIVUT

Laskeutumissivujen tarkoitus on myydä aihe asiakkaalle.

Laskeutumissivut luodaan esimerkiksi Google AdWords- tai some-mainonnan pohjaksi, kun asiakkaalle halutaan antaa tarkempaa tietoa ja vahvistusta toimintansa tueksi. Jos etusivulla ei ole mahdollista esitellä aihetta tarkasti  on erillinen laskeutumis sivu tällöin paikallaan.  Laskeutumissivulla asiakaalle myydään aihe selkeällä ja ytimekkäällä sisällöllä, sekä ohjataan hänet haluttuun toimintaan, kuten ostamaan, ottamaan yhteyttä, suosittelemaan, lataamaan jotakin, tilaamaan uutiskirje jne.

Laskeutumissivu voi olla sivustosi sisällä oleva alasivu tai erillinen sivuston ulkopuolella oleva laskeutumissivu.

Laskeutumissivujen hyöty on siinä, että niitä voi luoda useita erilaisia eri tarkoituksiin, esimerkiksi asiakkaan ostovaiheen tai liikenteen lähteen mukaan. Tehokas laskeutumissivu on myös visuaalisesti vangitseva ja vakuuttava.

Ota meihin yhteyttä kun tarvitset tuloksia tuottavan laskeutumissivun/sivuja.

ETUJA:

  • Google Adwords ja some-mainonnan tehokas tuki.

  • Tarkempi tieto aiheesta johdattelee asiakkaan varmemmin ostopäätökseen.

  • Laskeutumissivulla on usein parempi konversio kuin etusivulla jossa ei välttämättä ole tilaa myydä aihetta yksityiskohtaisempaa tietoa hyödyntäen.

  • Mahdollisuus tarkempaan analytiikkaan.

PYYDÄ TARJOUS!

KYSY ASIANTUNTIJALTA!

Heräsikö kysymyksiä digitaalisesta markkinoinnista, myyvästä verkkoalustasta tai brändin identiteetin rakentamisesta?
Kysy asiantuntijoiltamme.

KYSY ASIANTUNTIJALTA!