Konversio 2017-11-09T12:53:22+00:00

LOCOMOI VERKKOALUSTA

VERKKOSIVUSTON KONVERSIO

Konversio-optimointi ohjaa kävijät paremmin toivottuun toimintaan, kuten ostamaan. Tarkoituksena tuottaa enemmän samalla kävijämäärällä.

Konveriso-optimoinnin tarkoitus on saada enemmän sivustolla kävijöitä ostamaan tuotteita ja palveluita tai toteuttamaan toivottuja liiketoiminnallisia tavoitteita. Verkkosivuja muokataan vastaamaan asiakkaan tarpeita.

Konversion parantamiseen on mm. seuraavia keinoja:

• Verkkosivujen käytettävyyden ja käyttökokemuksen parantaminen
• Ohjataan kävijä selkeämmin haluttuun toimintaan ja rakennetaan sisältö vain sitä tavoitetta silmällä pitäen.
• Tarjoamalla kävijän kannalta hyödyllisempää ja informatiivisempaa sisältöä.
• Kävijän luottamuksen kasvattamisella tuomalla esiin referenssejä ja tunnettuja kumppaneita.

Konversion parantamisessa ei pidä unohtaa mielekkään brändikokemuksen vaikutuksia. Visuaalisuus ja ytimekäs, selkeä sisältö voivat ohjata varmemmin haluttuun lopputulokseen. Joskun pelkkä toimintokehoitusnappulan värin vaihtaminen on parantanut konversiota merkittävästi.

Ota yhteyttä kun haluat saada sivustollasi kävijät toimimaan toivotulla tavalla. Meillä on kokemuksen tuomaa luovuutta nähdä, mitä asioita sivustollasi voisi parantaa, kun haluat tehdä tulosta.

ETUJA:

  • Ohjaa kävijävirran paremmin toivottuun toimintaan, kuten tekemään kauppaa kanssasi.

  • Konversio-optimoinnin tarkoituksena on tuottaa enemmän samalla kävijämäärällä.

  • Konversio optimointi kehittää käytettävyyttä.

PYYDÄ TARJOUS!

KYSY ASIANTUNTIJALTA!

Heräsikö kysymyksiä digitaalisesta markkinoinnista, myyvästä verkkoalustasta tai brändin identiteetin rakentamisesta?
Kysy asiantuntijoiltamme.

KYSY ASIANTUNTIJALTA!