Sisältömarkkinointi 2017-06-11T23:31:39+00:00

DIGITAALINEN MARKKINOINTI

SISÄLTÖMARKKINOINTI
Ihmisten ostokäyttäytyminen on  muuttunut mikä tarkoittaa, että perinteinen markkinointi ei ole yhtä tehokasta kuin ennen.

Sisältömarkkinointi on yksi tehokkaimmista tavoista markkinoida verkossa. Tutkimuksien mukaan sisältömarkkinointi tuottaa 54% enemmän liidejä kuin perinteinen markkinointi.

Kun kohderyhmä on löytänyt yrityksesi verkosta (ks.inbound markkinointi) voi sisältömarkkinointi jatkaa tästä. Sisältömarkkinoinnin tavoitteena on sitouttaa nykyisiä asiakkaita pysymään asiakkaina, hankkia uusia asiakkaita ja markkinoida kaikille kannattavasti. Kohderyhmälle tuotetaan jatkuvasti sen arvostamaa, sille hyödyllistä johdonmukaista sisältöä. Mitä laadukkaampaa sisältö on, sitä varmemmin kohderyhmä jakaa tietoa edelleen esimerkiksi sosiaalisessa mediassa.

Sisältömarkkinointia voidaan pitää loistavana asiakaspalveluna, jossa myyjä pyrkii ottamaan selville asiakkaan tilannetta, huolia, tarpeita, kiinnostuksen kohteita palvellakseen asiakasta parhaalla mahdollisella tavalla, tarjoamalla ratkaisuja asiakkaan huoliin.

ETUJA:

  • Brändin tunnettuuden lisääminen.

  • Sitouttaa nykyisiä asikkaita pysymään asiakkaina.

  • Tuottaa tehokkaasti liidejä.

  • Houkuttelee uusia asiakkaita.

  • Loistavaa asiakaspalvelua, joka tuottaa tulosta.

PYYDÄ TARJOUS!

KYSY ASIANTUNTIJALTA!

Heräsikö kysymyksiä digitaalisesta markkinoinnista, myyvästä verkkoalustasta tai brändin identiteetin rakentamisesta?
Kysy asiantuntijoiltamme.

KYSY ASIANTUNTIJALTA!