Inbound markkinointi 2018-05-11T15:31:08+00:00

INBOUND MARKKINOINTI

Inbound-markkinointi on tapa markkinoinoida tuotteita/palveluita niin, että potentiaalinen asiakas ottaa itse yhteyttä markkinoijaan. Markkinoija tuottaa nettisivuilleen sisältöä, jota ongelmiinsa ratkaisua etsivät asiakkaat etsivät verkosta. Tavoitteena on olla saavutettavissa  ja löytyä verkosta sellaisella relevantilla sisällöllä, jota kohderyhmä etsii, sekä tarjota ratkaisua asiakkaan ongelmiin. Tässä tavassa markkinoida keskeisintä on luovuttaa tietoa asiakkaalle yhteystietoja vastaan (mm. sähköpostiosoite) ja näin ollen asiakas antaa suostumuksensa markkinointiviestien vastaanottamiseen.

Inbound-markkinoinnin välineitä ovat:

  • Blogin käyttö asiakkaille merkityksellisen sisällön julkaisemiseen
  • E-kirjat ja julkaisut
  • Vinkkilistat
  • Laskeutumissivut/tukisivustot relevantilla sisällöllä
  • Hakukoneoptimointi
  • Hakusanamainonta
  • Some
  • RSS-syötteen käyttö
  • Tehokas keino kerätä vastaanottajalistaa (sähköpostimarkkinointi).

  • Brändin tunnettuuden lisääminen.

  • Voit aktiivisesti ohjata asiakasta ostoprosessissa eteenpäin.

PYYDÄ TARJOUS!

KYSY ASIANTUNTIJALTA


Heräsikö kysymyksiä, ota yhteyttä!

Kysy asiantuntijalta!
Soita!