Inbound markkinointi 2017-11-09T12:46:57+00:00

DIGITAALINEN MARKKINOINTI

INBOUND MARKKINOINTI

Tehokas digitaalisen  markkinoinnin keino,  jolla asiakas saadaan itse ottamaan yhteyttä.

Inbound-markkinointi on tapa markkinoinoida tuotteita/palveluita niin, että potentiaalinen asiakas ottaa itse yhteyttä markkinoijaan. Markkinoija tuottaa nettisivuilleen sisältöä, jota ongelmiinsa ratkaisua etsivät asiakkaat etsivät verkosta. Tavoitteena on olla saavutettavissa  ja löytyä verkosta sellaisella relevantilla sisällöllä, jota kohderyhmä etsii, sekä tarjota ratkaisua asiakkaan ongelmiin. Tässä tavassa markkinoida keskeisintä on luovuttaa tietoa asiakkaalle yhteystietoja vastaan (mm. sähköpostiosoite) ja näin ollen asiakas antaa suostumuksensa markkinointiviestien vastaanottamiseen.

Inbound-markkinoinnin välineitä ovat:

  • Blogin käyttö asiakkaille merkityksellisen sisällön julkaisemiseen
  • E-kirjat ja julkaisut
  • Vinkkilistat
  • Laskeutumissivut/tukisivustot relevantilla sisällöllä
  • Hakukoneoptimointi
  • Hakusanamainonta
  • Some
  • RSS-syötteen käyttö

INBOUND MARKKINOINNIN ETUJA:

  • Tehokas keino kerätä vastaanottajalistaa (sähköpostimarkkinointi).

  • Brändin tunnettuuden lisääminen.

  • Voit aktiivisesti ohjata asiakasta ostoprosessissa eteenpäin.

PYYDÄ TARJOUS!

KYSY ASIANTUNTIJALTA!

Heräsikö kysymyksiä digitaalisesta markkinoinnista, myyvästä verkkoalustasta tai brändin identiteetin rakentamisesta?
Kysy asiantuntijoiltamme.

KYSY ASIANTUNTIJALTA!