Yrityksen visuaalinen ilme 2018-04-16T23:10:16+00:00

LOCOMOI BRAND DESIGN

YRITYKSEN/TUOTTEEN VISUAALINEN ILME

Kuluttajalle brändi ja sen arvo syntyy siitä, miten hän brändin ymmärtää, näkee ja hyväksyy.

Visuaalinen ilme – se, miltä yritys ja sen tuotteet näyttävät – on keskeinen tekijä kuluttajien mielikuvien muodostajana. Ilmeellä kerrotaan millainen yritys haluaa olla ja mitä se tavoittelee.

Ilmeen suunnittelussa taustatiedolla ja tutkimuksella on tärkeä rooli. Suunnitttelun runkona tarvitaan tietoa yrityksen nykytilanteesta, kilpailijakentästä sekä omista vahvuuksista ja heikkouksista. Kohderyhmä ja tavoitteet antavat suuntaviivat suunnittelulle.

KATTAVAAN ILMESUUNNITTELUUN SISÄLTYY

  • Tunnuksen ja logon suunnittelu
  • Graafiset elementit
  • Typografian määrittely
  • Värimaailman määrittely
  • Kuvamaailman määrittely
  • Painettu ja sähköinen lomakkeisto
  • Esityspohjien suunnittelu (esim. Powerpoint)
  • Graafinen ohjeistus

ETUJA:

  • Kertoo minkälaista laatua lupaat.

  • Tärkeä osa asiakkaan mielikuvan muodostuksessa.

  • Yrityksen menestymisen kannalta on tärkeää erottua muiden samankaltaisten joukosta.

  • Ilmeellä viestitään millainen yritys/tuote/palvelu haluaa olla ja mitä se tavoittelee.

PYYDÄ TARJOUS!

KYSY ASIANTUNTIJALTA!

Heräsikö kysymyksiä digitaalisesta markkinoinnista, myyvästä verkkoalustasta tai brändin identiteetin rakentamisesta?
Kysy asiantuntijoiltamme.

KYSY ASIANTUNTIJALTA!