BRÄNDI 2017-06-11T23:10:22+00:00

LOCOMOI DESIGN

BRÄNDI

Brändi tulisi olla sitä, mitä kohderyhmäsi asiakkaat haluavat ja tarvitsevat sen olevan.

Kuluttajalle brändi ja sen arvo syntyy siitä, miten hän brändin ymmärtää, näkee ja hyväksyy. Brändisi on lupauksesi asiakkaalle. Se kertoo, mitä asiakkaasi voivat odottaa tuotteiltasi ja palveluiltasi. Se erottaa sinut kilpailijoistasi. Brändisi kertoo siitä kuka olet, kuka haluat olla ja mitä haluat ihmisten oivaltavan sinun olevan.

Oletko innovatiivinen, itsenäinen toimija alallasi? Vai kokenut ja luotettava vaihtoehto? Onko tuotteesi kallis ja korkealaatuinen vai edullinen, mutta silti hyvälaatuinen? Se ei voi olla molempia, eikä tuotteesi voi olla kaikkea kaikille. Sen tulisi olla sitä, mitä kohderyhmäsi asiakkaat haluavat ja tarvitsevat sen olevan. Kun palvelun tai tuotteen ominaisuudet eivät juuri eroa kilpailijoista, yrityksen taustat ja niiden synnyttämät mielikuvat ratkaisevat valinnan. 
Mielikuvasta tulee totta. Brändin tarina ja sisältö palvelevat asiakasta helpottamalla asiakkaan valintaa. 

Brändimielikuva muodostuu: tuotteesta ja/tai palvelusta ja sen laadusta, brändin ilmeestä, viestistä, miltä viestisi näyttää ja kuulostaa, kuinka vastaatte puhelimeen, miten yrityksesi työntekijät pukeutuvat asiakastapaamisiin, sähköpostinne allekirjoituksesta, kaikesta.

ETUJA:

  • Brändäys on oleellisin osa mitä tahansa yritystoimintaa

  • Auttaa helpottamaan asiakkaan valintaa muiden samankaltaisten toimijoiden kentällä

  • Vaikuttava brändikokemus luo merkittävän etulyöntiaseman, kun katsotaan yritysten välistä kilpailua.

  • Kertoo minkälaista laatua lupaat

  • Kertoo siitä kuka olet, kuka haluat olla ja mitä haluat ihmisten oivaltavan sinun olevan

PYYDÄ TARJOUS!

KYSY ASIANTUNTIJALTA!

Heräsikö kysymyksiä digitaalisesta markkinoinnista, myyvästä verkkoalustasta tai brändin identiteetin rakentamisesta?
Kysy asiantuntijoiltamme.

KYSY ASIANTUNTIJALTA!