Graafinen suunnittelu 2018-05-11T11:00:26+00:00

GRAAFINEN SUUNNITTELU

Graafinen suunnittelu on tärkeää tuotteiden markkinoinnissa ja myynnissä. Se on kriittinen osa esitteitä, logoja ja verkkosivustoja. Asiakkaat muodostavat mielipiteensä yrityksestä ja sen tuotteista tai palveluista niiden luoman brändimielikuvan mukaan. Harva analysoi tietoisesti väriyhdistelmiä ja niiden luomia tunnetiloja tai tekstiyypin antamaa viestiä. Mielikuva on kokonaisuus, joka sulautuu yhdeksi brändijalanjäljeksi tunteen, tyylin, fiiliksen ja tosiasioiden kanssa. Kun palvelun tai tuotteen ominaisuudet eivät juuri eroa kilpailijoista, yrityksen taustat ja niiden synnyttämät mielikuvat ratkaisevat valinnan. Mielikuvasta tulee totta.

Graafisen suunnittelun osaajina meillä on vahva visuaalinen osaaminen, jota hyödynnämme taitavasti markkinoinnissa ja mainonnassa niin digitaalisessa kuin painetussa mediassa. Hallitsemme kuvallisen ilmaisun ja ajattelun. Visualisoimme tehokkaasti millainen yrityksesi on ja/tai haluaa olla ja mitä se tavoittelee.

  • Visualisoi yrityksesi, tuotteesi ja/tai palvelusi

  • Visuaalisesti vaikuttava ilme yritystoimintasi tukena luo pohjan menestykselle

  • Visuaalisuudella luodaan asiakkaille mielikuvia jotka useinmiten ratkaisevan valinnan kilpailevien yritysten, tuotteiden ja/tai palveluiden välillä

  • Et koskaan osta ”sikaa säkissä”, vaan toimitamme kaikista visuaalisista projekteistamme leiskat ennen tuotantoa.

PYYDÄ TARJOUS!
Graafinen suunnittelu

KYSY ASIANTUNTIJALTA


Heräsikö kysymyksiä, ota yhteyttä!

Kysy asiantuntijalta!

BRÄNDI-IDENTITEETTI

HELPOTA ASIAKKAAN VALINTAA

Digitalisoituvassa maailmassa Brändillä on entistä suurempi merkitys. On tärkeää kertoa minkälaista laatua lupaat. Brändin tarina ja sisältö palvelevat asiakasta helpottamalla asiakkaan valintaa. Kuluttajalle brändi ja sen arvo syntyy siitä, miten hän brändin ymmärtää, näkee ja hyväksyy.  Mitä paremmin brändi oman tarinansa kertoo visuaalisuutta myöten, sen helpommin se saavuttaa ja vakuuttaa asiakkaansa – sekä verkossa että kivijalassa.

Visuaalinen ilme – se, miltä yritys ja sen tuotteet näyttävät – on keskeinen tekijä kuluttajien mielikuvien muodostajana. Ilmeellä kerrotaan millainen yritys haluaa olla ja mitä se tavoittelee.

Ilmeen suunnittelussa taustatiedolla ja tutkimuksella on tärkeä rooli. Suunnitttelun runkona tarvitaan tietoa yrityksen nykytilanteesta, kilpailijakentästä sekä omista vahvuuksista ja heikkouksista. Kohderyhmä ja tavoitteet luovat suuntaviivat suunnittelulle.

KATTAVAAN ILMESUUNNITTELUUN SISÄLTYY

  • Tunnuksen ja logon suunnittelu
  • Graafiset elementit
  • Typografian määrittely
  • Värimaailman määrittely
  • Kuvamaailman määrittely
  • Painettu ja sähköinen lomakkeisto
  • Esityspohjien suunnittelu (esim. Powerpoint)
  • Graafinen ohjeistus

REFERENSSEJÄ

Soita!