BLOGI 2017-05-29T12:12:55+00:00

ASIAA MARKKINOINNISTA

BLOGI

KUINKA HOUKUTELLA UUSIA ASIAKKAITA DIGIMARKKINOINNILLA?

KUINKA HOUKUTELLA UUSIA ASIAKKAITA DIGIMARKKINOINNILLA? kuinka houkutella uusia asiakkaita digimarkkinoinnilla? Se ei ole helppoa. Itseasiassa monet yrittäjät ajattelevat että se on miltei mahdoton tehtävä. Mutta mitä [...]

BRÄNDÄYS – PERUSTEET

BRÄNDÄYS PERUSTEET Brändäys on oleellisin osa mitä tahansa yritystoimintaa. Vaikuttava brändikokemus luo merkittävän etulyöntiaseman, kun katsotaan yritysten välistä kilpailua. Mitä brändäys tarkoittaa ja miten se voi [...]

TULOSPERUSTEINEN VERKKOMARKKINOINTI TOIMII

TULOSPERUSTEINEN VERKKOMARKKINOINTI TOIMII Luodaan nettisivuille yksityiskohtaista arvosisältöä kuvaamaan tuotteita, palveluita, tuotemerkkejä, markkinoita ja paikkoja. Luodaan informatiivista kiinnostavaa sisältöä, keräämään huomiota, sitouttamaan prospekteja. Sosiaalinen media/ blogi E-kirjat Tietopaketteja [...]

KUINKA SUUNNITELLA MYYVÄT VERKKOSIVUT?

KUINKA SUUNNITELLA MYYVÄT VERKKOSIVUT? Jokainen hyvä markkinoija tietää että verkkosivujen tärkein tehtävä on myydä. Joko olet korjaamassa vanhaa tai rakentamassa kokonaan uudet verkkosivut, sinun on syytä [...]